Zmiany na liniach nocnych

Od 23.09 zajdą kolejne zmiany w układzie i częstotliwości linii nocnych:

„62”, „64”, „69” – w związku z niską frekwencją pasażerską, w dni powszednie od ok. godz. 2 w nocy będą kursować raz na 60 minut – dwukrotnie rzadziej niż obecnie. Częstotliwość w weekendy zostanie utrzymana bez zmian i linie dalej będą odjeżdżać co 30 min przez całą noc.

„608” – zmiana stałej trasy: Pod Fortem – Borkowska – Zawiła – Kobierzyńska – i dalej jak obecnie do Al. Przyjaźni. Autobusy nie będą zatem obsługiwać rejonów Borku Fałęckiego oraz ul. Żywieckiej.

„610” – zmiana stałej trasy: Borek Fałęcki – Zakopiańska – Jugowicka – Podmokła – Stojałowskiego – Halszki – i dalej jak obecnie do Pr. Czerwonego. Linia nie wjedzie na pętlę autobusową na Kurdwanowie. Częstotliwość: co godzinę przez cały tydzień, czyli w weekendy będzie odjeżdżać rzadziej niż obecnie.

Źródło: ZIKiT, krakow.jakdojade.pl.

lkaszmirski

Reklama

, , , , , , , ,

  1. #1 by lkaszmirski on 19 września, 2013 - 10:18 am

    Uaktualnienie: przed chwilą pojawił się komunikat na stronie ZIKiT, który potwierdza powyższe zmiany.

  2. #2 by konduktor on 22 września, 2013 - 4:05 pm

    Zostawić tramwaje w noce pt-sb a w noce powszednie przywrócić autobusy i zwiększyć częstotliwość od 2230 -100 i od 400 do 530.

    Kiedy MPK będzie miało stawki za wozokm jak z ostatniego przetargu wygranego przez Mobilis?
    Wtedy można byłoby sensownie rozdysponować środki na KM. Przy obecnych nierynkowych stawkach nie można dać 2 krótkich autobusów zamiast jednego 18m bo stawki są takie same na różne autobusy.

    Przydałby się też nocny na trasie 112 i 178( tylko na odcinku gdzie nie dubluje nocnej komunikacji)

    Znów dwór Majchrowskiego popełnił błąd z tramwajami i nie chce się wycofać ale zmniejszaniem częstotliwości tramwajów się do tego przyznaje.

    Pieniądze publiczne zostały zmarnowane na wożenie tlenu w noce powszednie w tramwajach i nikt nie zostanie ukarany.

  3. #3 by lkaszmirski on 23 września, 2013 - 10:42 am

    Zgodzę się, przydałoby się by MPK miało różne stawki za poszczególny typ taboru. Przykład: przeniesiono przeguby ze „124” na „502”. I wszystko fajnie, lecz na tej drugiej chodziło o kursy szczytowe. Czyli wychodzi na to, że poza szczytem tabor się „uśredniając” zmniejszył, a Miasto płaci wciąż tyle samo.

    Nocny wzdłuż trasy „178” chyba by się nie przyjął, bo omijałby Dworzec. Za to jakieś weekendowe kursy wzdłuż trasy „112”, zsynchronizowane z nockami na M. Grunwaldzkim mogłyby mieć wzięcie.

  1. Daleko od szosy | krabok

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: