Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 2: statystyki

Poprzednio: Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 1: częstotliwości

Dziś zestawienia liczbowe dotyczące kosztów, pracy przewozowej oraz ilości taboru potrzebnego do poszczególnych wariantów.

  • Roczne koszty poszczególnych wariantów (w nawiasie odpowiednio: koszty autobusowe oraz tramwajowe) zaokrąglone do mln PLN:
    • Ówczesny układ: 300 (161, 139)
    • W1: 320 (160, 161)
    • W1R: 320 (161, 158)
    • W2: 320 (160, 160)
    • W3: 314 (166, 148)
    • W4: 319 (158, 161)
    • Wariant W3 był najbardziej autobusowy stąd najniższe koszty. Był to również wariant najbardziej zbliżony w założeniach i układzie linii do ówczesnej siatki, która – z modyfikacjami – bazowała na reformie komunikacyjnej z 1999 roku.
  • Roczna praca przewozowa, czyli ilość przejechanych km podana w mln dla odpowiednio autobusów oraz tramwajów (w nawiasach: praca przewozowa podczas wakacji):
    • Ówczesny układ: 24,3 (3,7), 13,5 (2,1)
    • W1: 24,1 (3,7), 15,6 (2,4)
    • W1R: 23,9 (3,7), 15,6 (2,4)
    • W2: 24,4 (3,8), 15,4 (2,4)
    • W3: 24,1 (3,6), 15,6 (2,3)
    • W4: 25,1 (3,9), 14,4 (2,2)
  • Ilości autobusów oraz tramwajów potrzebne do obsługi sieci:
    • Ówczesny układ: 478, 209
    • W1: 448, 221
    • W1R: 443, 230
    • W2: 450, 221
    • W3: 440, 211
    • W4: 439, 218

W następnym artykule: uwagi Dzielnic nt. opublikowanych wariantów W1 oraz W2.

Kaszmir

Reklama

,

  1. Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 3: uwagi Dzielnic | krabok
  2. Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 4: dalsze postulaty | krabok
  3. Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 5: linia „615” | krabok
  4. Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 6: dalsze zmiany do W1R | krabok
  5. Reforma komunikacyjna: wariant W3 (tramwaje) | krabok
  6. Reforma komunikacyjna: wszystkie schematy | krabok

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: