Poprzednio: Nowe fakty o reformie komunikacyjnej – cz. 1: częstotliwości
Dziś zestawienia liczbowe dotyczące kosztów, pracy przewozowej oraz ilości taboru potrzebnego do poszczególnych wariantów.
- Roczne koszty poszczególnych wariantów (w nawiasie odpowiednio: koszty autobusowe oraz tramwajowe) zaokrąglone do mln PLN:
- Ówczesny układ: 300 (161, 139)
- W1: 320 (160, 161)
- W1R: 320 (161, 158)
- W2: 320 (160, 160)
- W3: 314 (166, 148)
- W4: 319 (158, 161)
- Wariant W3 był najbardziej autobusowy stąd najniższe koszty. Był to również wariant najbardziej zbliżony w założeniach i układzie linii do ówczesnej siatki, która – z modyfikacjami – bazowała na reformie komunikacyjnej z 1999 roku.
- Roczna praca przewozowa, czyli ilość przejechanych km podana w mln dla odpowiednio autobusów oraz tramwajów (w nawiasach: praca przewozowa podczas wakacji):
- Ówczesny układ: 24,3 (3,7), 13,5 (2,1)
- W1: 24,1 (3,7), 15,6 (2,4)
- W1R: 23,9 (3,7), 15,6 (2,4)
- W2: 24,4 (3,8), 15,4 (2,4)
- W3: 24,1 (3,6), 15,6 (2,3)
- W4: 25,1 (3,9), 14,4 (2,2)
- Ilości autobusów oraz tramwajów potrzebne do obsługi sieci:
- Ówczesny układ: 478, 209
- W1: 448, 221
- W1R: 443, 230
- W2: 450, 221
- W3: 440, 211
- W4: 439, 218
W następnym artykule: uwagi Dzielnic nt. opublikowanych wariantów W1 oraz W2.
Kaszmir