W sobotę profil kmk poinformował o dotarciu do Krakowa kolejnych wozów silnikowych E6, tymczasem dziś rano dotarł kolejny E6 a także doczepa c6 (zdjęcia poniżej). MPK wykorzysta oba te typy wagonów aby zbudować kolejne niskowejściowe EU8N.
Dzisiejsza dostawa E6 oraz c6. Autorem zdjęć jest Łukasz Grzegorzewicz (dzięki!).
Niebawem będzie ich więcej 😉 Fotografię wykonał Coffee.
Kaszmir
#1 by tramwajarz on 10 września, 2014 - 1:32 pm
Szkoda że wielkopojemny skład lekkiego metra / prawdziwego szybkiego tramwaju z Wiednia E6+C6 znów nie zostanie wykorzystany na liniach tramwajowych 4, 8, 13, 20, 52 itp.
nie można kasować E1+C3 i z nich uzyskać wózki do E6+C6? Skończyłby się bydłowóz na kilku liniach, wzrosłyby szanse na miejsce siedzące, przyciągnęłoby niektórych kierowców i nie trzeba byłoby wprowadzać Kraków w ogromne długi i cięcia przez utopijne metro…
I pomysleć że te wagony moga jeździć w składach 4-wagonowych. Idiotyczna kastracja. To przystanki trzeba było teraz przystosować do długich składów np. na Mogilskiej a nie skracać wagony idealnie na bydłowozy.
Usuwanie mozliwości jazdy dwukierunkowej tych tramwajów jest bezsensowne.