Poprzednio: cz. 1: częstotliwości, cz. 2: statystyki, cz. 3: uwagi Dzielnic, cz. 4: dalsze postulaty, cz. 5: linia „615”, cz. 6: dalsze zmiany do W1R
Zgodnie z obietnicą którą złożyłem w poprzednim artykule, pora na ujawnienie niepublikowanych wcześniej wariantów reformy. Od początku było powiedziane, że były w sumie cztery, jednak publice pokazano tylko W1 oraz W2. Tłumaczono to tym, że pozostałe dwie propozycje – W3 oraz W4 – nie ingerowały aż tak w ówczesną siatkę i wobec ograniczonej ilości czasu, wolano skupić się na przedyskutowaniu tych bardziej rewolucyjnych.
Wariant W3 zakładał utrzymanie dotychczasowego systemu częstotliwości, a zatem linie miały kursować co 10 oraz co 20 minut. Był on zatem najbardziej podobny do istniejącego układu tras, choć i tak zaproponowano sporo nowości. Panie, Panowie – oto nigdzie niepublikowany dotychczas wariant W3 tramwajowy!
W3 – tramwaje (częstotliwości).
Lista linii (czerwone – co 10 minut, niebieskie – co 20):
- „1”: Wzgórza Krzesławickie – Salwator
- „2”: Cm. Rakowicki – Bronowice
- „3”: Nowy Bieżanów – Krowodrza Górka
- „4”: Wzgórza Krzesławickie – Bronowice Małe
- „5”: Wzgórza Krzesławickie – Krowodrza Górka
- „6”: Kurdwanów – Salwator
- „7”: Kurdwanów – Dworzec Towarowy
- „8”: Borek Fałęcki – Bronowice Małe
- „9”: Mistrzejowice – Nowy Bieżanów
- „10”: Os. Piastów – Czerwone Maki
- „11”: Mały Płaszów – Łagiewniki
- „12”: Dworzec Towarowy – Salwator
- „13”: Nowy Bieżanów – Bronowice Małe
- „14”: Mistrzejowice – Bronowice
- „15”: Pleszów – Cichy Kącik
- „16”: Mistrzejowice – Kopiec Wandy
- „17”: Os. Piastów – Pleszów
- „18”: Cichy Kącik – Czerwone Maki
- „19”: Borek Fałęcki – Krowodrza Górka
- „20”: Mały Płaszów – Bronowice
- „21”: Os. Piastów – Dworzec Towarowy
- „22”: Walcownia – Borek Fałęcki
- „23”: Nowy Bieżanów – Czerwone Maki
- „24”: Krowodrza Górka – Czerwone Maki
- „25”: Kurdwanów – Krowodrza Górka
W następnym artykule: schemat autobusowy wariantu W3.
Kaszmir
#1 by Mistrzejowiczanin on 11 września, 2014 - 7:48 pm
„50” jako „25” – ciekawe…
#2 by kaszmir on 11 września, 2014 - 8:16 pm
Chcieli uporządkować numerację i pozbyć się dziur – podobnie w innych wariantach. A „25” w Tunelu kojarzyłoby się z „5” 😉
#3 by pimpek on 11 września, 2014 - 8:19 pm
Podzielona przez dwa