Reforma komunikacyjna: wariant W3 (tramwaje)

Poprzednio: cz. 1: częstotliwościcz. 2: statystykicz. 3: uwagi Dzielniccz. 4: dalsze postulaty, cz. 5: linia „615”, cz. 6: dalsze zmiany do W1R

Zgodnie z obietnicą którą złożyłem w poprzednim artykule, pora na ujawnienie niepublikowanych wcześniej wariantów reformy. Od początku było powiedziane, że były w sumie cztery, jednak publice pokazano tylko W1 oraz W2. Tłumaczono to tym, że pozostałe dwie propozycje – W3 oraz W4 – nie ingerowały aż tak w ówczesną siatkę i wobec ograniczonej ilości czasu, wolano skupić się na przedyskutowaniu tych bardziej rewolucyjnych.

Wariant W3 zakładał utrzymanie dotychczasowego systemu częstotliwości, a zatem linie miały kursować co 10 oraz co 20 minut. Był on zatem najbardziej podobny do istniejącego układu tras, choć i tak zaproponowano sporo nowości. Panie, Panowie – oto nigdzie niepublikowany dotychczas wariant W3 tramwajowy!

W3 – tramwaje (częstotliwości).

W3 – tramwaje (trasy).

Lista linii (czerwone – co 10 minut, niebieskie – co 20):

  • „1”Wzgórza Krzesławickie – Salwator
  • „2”: Cm. Rakowicki – Bronowice
  • „3”: Nowy Bieżanów – Krowodrza Górka
  • „4”: Wzgórza Krzesławickie – Bronowice Małe
  • „5”: Wzgórza Krzesławickie – Krowodrza Górka
  • „6”: Kurdwanów – Salwator
  • „7”: Kurdwanów – Dworzec Towarowy
  • „8”: Borek Fałęcki – Bronowice Małe
  • „9”: Mistrzejowice – Nowy Bieżanów
  • „10”: Os. Piastów – Czerwone Maki
  • „11”: Mały Płaszów – Łagiewniki
  • „12”: Dworzec Towarowy – Salwator
  • „13”: Nowy Bieżanów – Bronowice Małe
  • „14”: Mistrzejowice – Bronowice
  • „15”: Pleszów – Cichy Kącik
  • „16”: Mistrzejowice – Kopiec Wandy
  • „17”: Os. Piastów – Pleszów
  • „18”: Cichy Kącik – Czerwone Maki
  • „19”: Borek Fałęcki – Krowodrza Górka
  • „20”: Mały Płaszów – Bronowice
  • „21”: Os. Piastów – Dworzec Towarowy
  • „22”: Walcownia – Borek Fałęcki
  • „23”: Nowy Bieżanów – Czerwone Maki
  • „24”: Krowodrza Górka – Czerwone Maki
  • „25”: Kurdwanów – Krowodrza Górka

W następnym artykule: schemat autobusowy wariantu W3.

Kaszmir

Reklamy

,

  1. #1 by Mistrzejowiczanin on Wrzesień 11, 2014 - 7:48 pm

    „50” jako „25” – ciekawe…

    • #2 by kaszmir on Wrzesień 11, 2014 - 8:16 pm

      Chcieli uporządkować numerację i pozbyć się dziur – podobnie w innych wariantach. A „25” w Tunelu kojarzyłoby się z „5” 😉

    • #3 by pimpek on Wrzesień 11, 2014 - 8:19 pm

      Podzielona przez dwa

  1. Reforma komunikacyjna: wariant W3 (autobusy) | krabok
  2. Reforma komunikacyjna: wariant W4 (tramwaje) | krabok
  3. Reforma komunikacyjna: wariant W4 (autobusy) | krabok

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: