Poprzednio: Reforma komunikacyjna: wariant W3 (tramwaje), Reforma komunikacyjna: wariant W3 (autobusy)
Zgodnie z zapowiedzią, tym razem przyszła pora na prezentację wariantu W4 dla tramwajów. Kursować w nim miało 21 linii tramwajowych, wszystkie z częstotliwością co 10 minut. Poniżej schematy graficzne.
W4 – tramwaje (częstotliwości).
Lista linii (wszystkie co 10 minut):
- „1”: Wzgórza Krzesławickie – Kurdwanów
- „2”: Cm. Rakowicki – Bronowice
- „3”: Nowy Bieżanów – Krowodrza Górka
- „4”: Wzgórza Krzesławickie – Bronowice Małe
- „5”: Wzgórza Krzesławickie – Krowodrza Górka
- „6”: Kurdwanów – Salwator
- „7”: Mistrzejowice – Salwator
- „8”: Borek Fałęcki – Bronowice Małe
- „9”: Mistrzejowice – Nowy Bieżanów
- „10”: Os. Piastów – Czerwone Maki
- „11”: Mały Płaszów – Łagiewniki
- „12”: Czerwone Maki – Salwator
- „13”: Nowy Bieżanów – Bronowice Małe
- „14”: Nowy Bieżanów – Czerwone Maki
- „15”: Pleszów – Cichy Kącik
- „16”: Mistrzejowice – Os. Piastów
- „17”: Krowodrza Górka – Kurdwanów
- „18”: Krowodrza Górka – Kampus UJ
- „19”: Borek Fałęcki – Krowodrza Górka
- „20”: Mały Płaszów – Bronowice Małe
- „21”: Walcownia – Borek Fałęcki
W następnym artykule: schemat autobusowy wariantu W4.
Kaszmir
#1 by torbacz on 16 września, 2014 - 8:22 pm
nawet ciężko mi to skomentować:
– brak dojazdu z Nowego Bieżanowa do Dworca Głównego
– świetny pomysł z 16
– wszystkie linie z jednakową częstotliwością? przecież potoki pasażerskie są zróżnicowane
#2 by kaszmir on 16 września, 2014 - 8:51 pm
Mnie nie przekonuje też:
– brak dojazd z al. Pokoju do I obwodnicy (w ogóle!), za to aż dwie linie na Wielicką
– tylko dwie linie na Westerplatte
– tylko dwie linie na Krakowskiej
Jednakowa częstotliwość to jeszcze nie aż taki problem – jeśli dana trasa jest bardziej popularna, zawsze można tam puścić dwie linie.
#3 by Mistrzejowiczanin on 18 września, 2014 - 1:24 pm
O Jezu! To ja chyba mam piać z zachwytu że jest to co jest, a nie takie gó_no jak tu!