Na mobilnej wersji rozkładów MPK pojawiły się trasy oraz rozkłady linii „224” oraz „504”, które mają wyruszyć w trasy w najbliższą sobotę, 4 października. Szczegóły zamieszczam poniżej.
„224”: Centrum Jana Pawła II – Totus Tuus – Witosa – Nowosądecka – Wielicka – a na terenie Wieliczki: Ochota – Krzyszkowicka – Sadowa – Kościuszki – Janińska – Klaśnieńska – Daniłowicza – Powstania Warszawskiego – Słowackiego – Asnyka – Wieliczka.
Przebieg trasy „224” na terenie Wieliczki.
Wykona 16 kursów w dni powszednie, 8 w soboty oraz 9 w święta. Na części wielickiej linia zatrzyma się na poniższych przystankach:
- Krzyszkowice Różana (tylko w stronę Krakowa)
- Krzyszkowice Modrzewiowa
- Krzyszkowice Krzyszkowicka (nowy przystanek)
- Krzyszkowice Os. Szymanowskiego (tylko w stronę centrum Wieliczki)
- Wieliczka Solne Miasto (nowy przystanek)
- Wieliczka Sąd (nowy przystanek)
- Wieliczka Klaśnieńska (nowy przystanek)
- Wieliczka Kopalnia Soli
- Wieliczka Rynek
- Wieliczka
„504”: Centrum Jana Pawła II – Fredry – Łagiewniki – R. Matecznego – Korona – Krakowska – Straszewskiego – Filharmonia – Piłsudskiego – Cracovia Stadion.
Wykona dziennie po 10 kursów w każdą stronę, we wszystkie dni tygodnia. Jako linia przyspieszona, będzie się zatrzymywać jedynie na wybranych przystankach:
- Centrum Jana Pawła II
- Fredry
- Sucha
- Łagiewniki
- Korona
- Plac Wolnica
- Filharmonia
- UJ
- Cracovia (tylko w stronę Cracovii Stadionu)
- Cracovia Stadion
Kaszmir
#1 by Chlorofil on 2 października, 2014 - 8:18 pm
224: nie widzę sensu rozdziału trasy z 244. Powinien jechać Sadową
504: mógłby pojechać koło stacji Bonarka i na Mateczny zamiast Łagiewnik
#2 by Mistrzejowiczanin on 5 października, 2014 - 8:18 pm
Mam takie pytanie – czy nie lepiej 502 wydłużyć do Centrum JP II po trasie nowego tworu „504” ?
#3 by kaszmir on 6 października, 2014 - 5:30 pm
„502” nie wchodzi w grę. Raz, że wydłużenie kosztowałoby ok. 7-8 razy więcej niż uruchomienie „504”, po drugie brakuje autobusów przegubowych.