„224”, „504” – trasy oraz rozkłady

Na mobilnej wersji rozkładów MPK pojawiły się trasy oraz rozkłady linii „224” oraz „504”, które mają wyruszyć w trasy w najbliższą sobotę, 4 października. Szczegóły zamieszczam poniżej.


„224”Centrum Jana Pawła II – Totus Tuus – Witosa – Nowosądecka – Wielicka – a na terenie Wieliczki: Ochota – Krzyszkowicka – Sadowa – Kościuszki – Janińska – Klaśnieńska – Daniłowicza – Powstania Warszawskiego – Słowackiego – Asnyka – Wieliczka.

Przebieg trasy „224” na terenie Wieliczki.

Wykona 16 kursów w dni powszednie, 8 w soboty oraz 9 w święta. Na części wielickiej linia zatrzyma się na poniższych przystankach:

  • Krzyszkowice Różana (tylko w stronę Krakowa)
  • Krzyszkowice Modrzewiowa
  • Krzyszkowice Krzyszkowicka (nowy przystanek)
  • Krzyszkowice Os. Szymanowskiego (tylko w stronę centrum Wieliczki)
  • Wieliczka Solne Miasto (nowy przystanek)
  • Wieliczka Sąd (nowy przystanek)
  • Wieliczka Klaśnieńska (nowy przystanek)
  • Wieliczka Kopalnia Soli
  • Wieliczka Rynek
  • Wieliczka

„504”Centrum Jana Pawła II – Fredry – Łagiewniki – R. Matecznego – Korona – Krakowska – Straszewskiego – Filharmonia – Piłsudskiego – Cracovia Stadion.

Wykona dziennie po 10 kursów w każdą stronę, we wszystkie dni tygodnia. Jako linia przyspieszona, będzie się zatrzymywać jedynie na wybranych przystankach:

  • Centrum Jana Pawła II
  • Fredry
  • Sucha
  • Łagiewniki
  • Korona
  • Plac Wolnica
  • Filharmonia
  • UJ
  • Cracovia (tylko w stronę Cracovii Stadionu)
  • Cracovia Stadion

Kaszmir

Reklamy

, , , , , , , ,

  1. #1 by Chlorofil on Październik 2, 2014 - 8:18 pm

    224: nie widzę sensu rozdziału trasy z 244. Powinien jechać Sadową
    504: mógłby pojechać koło stacji Bonarka i na Mateczny zamiast Łagiewnik

  2. #2 by Mistrzejowiczanin on Październik 5, 2014 - 8:18 pm

    Mam takie pytanie – czy nie lepiej 502 wydłużyć do Centrum JP II po trasie nowego tworu „504” ?

    • #3 by kaszmir on Październik 6, 2014 - 5:30 pm

      „502” nie wchodzi w grę. Raz, że wydłużenie kosztowałoby ok. 7-8 razy więcej niż uruchomienie „504”, po drugie brakuje autobusów przegubowych.

  1. Podsumowanie 2014 – okiem pasażera [List] | krabok
  2. Top 10 do poprawki | krabok

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: