Rozdysponowanie taboru – stan na 9 października 2015

Kolejne „Krakowiaki” wchodzą na linię „50” (w tej chwili w naszym mieście są trzy), a zwolnione z niej bombardiery NGT8 przechodzą z kolei na „3”. Sprawdźmy, jak wpłynęło to na całokształt rozdysponowania taboru oraz dostępu do wagonów z niską podłogą. Wyliczenia dla godzin szczytu w dni powszednie, zaokrąglone do liczb całkowitych. W przypadku linii z miksem taborowym, wziąłem średnią.

Komentarz zbędny?

Kaszmir

Reklamy

, , , ,

  1. #1 by Rafał on Październik 10, 2015 - 5:30 pm

    To co, następne 20 Krakowiaków, też na obsługiwaną JAKŻE STARYM I WYSŁUŻONYM TABOREM linię 50, nie?

    • #2 by Krzysztof Malak on Październik 13, 2015 - 11:08 am

      No przecież nie będzie kilkuletni złom Trzmielowi pod oknami jeździł ;-P

  2. #3 by tramwajarz on Październik 11, 2015 - 9:12 am

    Linia 4 dostanie tabor z następnego przetargu za to większy CAF Urbos 3 56m lub Siemens Combino Supra Budapest NF 12B 😉

    • #4 by mobilna on Październik 11, 2015 - 10:59 am

      w kolejnym przetargu mają chyba być 32 metrowe

  3. #5 by tc2005 on Październik 11, 2015 - 1:44 pm

    Tak mają być 32 metrowe tramwaje aby obsadzić nimi linię „24”.

  4. #6 by Krzysztof Malak on Październik 13, 2015 - 11:06 am

    A co na „52” na przykład?!

    • #7 by kaszmir on Październik 13, 2015 - 12:49 pm

      Mówi się, że następny przetarg ma być również pod linię „52” („24” i „52”). To by się chyba zgadzało, bo „24” to bodajże 11 brygad, a „52” – 28. Razem 39 pojazdów, a następny ma być na 44 wozy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: