Listopadowe roszady – weekendy

Po wpisie dotyczącym (głównie) dni powszednich, czas na weekendy. Również i na tym polu dojdzie do kilku ciekawostek.

Linia „1” będzie w całości niskowejściowa, obsługiwana przez EU8N oraz kilka bombardierów NGT6. Jeszcze lepsze wieści dotyczą „4”, na której jest szansa na pojawienie się aż pięciu „Krakowiaków”: trzech z Huty i dwóch z Podgórza. Na „50” tym samym pozostanie tylko jedna PESA, a na wszystkie pozostałe brygady będą kierowane wozy NGT8.

Istne święto będzie miało miejsce w Bieżanowie. Linia „3” obsłużona zostanie w całości NGT8, a „9” – w całości przez niskowejściowce z Huty. Jeśli uwzględnić do tego „23” na którym większość sobotnich brygad ma być w NGT6 to wyjdzie, że Bieżanów będzie mieć w weekendy praktycznie same niskopodłogowce, na wszystkich czterech liniach („3”, „9”, „13”, „23”).

Również sąsiedni Kurdwanów nie dostanie powodów do narzekań: oprócz wspomnianej „50”, także „6” będzie w całości niskowejściowa (wozy z Huty). Na „24” większość brygad obsłużą wozy NGT6 oraz EU8N, zostanie tylko jedna wysokopodłogowa (skład 2x105Na z Podgórza, robiący za „przecierak” trasy na Kurdwanów).

Na Ruczaju sytuacja też nie będzie gorsza. I tu na każdej linii pojawi się (przynajmniej na części kursów) niska podłoga. Oprócz „18” i wspomnianej wyżej „23”, na kilku brygadach „52” wciąż jeździć będą NGT8, a i na „11” w sobotę na większości brygad zagoszczą niskowejściowce z Huty, a w niedziele będzie to już 100%, zapewniane przez miks tychże z bombardierami NGT6 z Podgórza.

Wieści zamykają „19” (w soboty cała w NGT6, w niedziele miks z nowohuckimi niskowejściowcami) oraz „14” (100% NGT6).

Kaszmir

Reklamy

, , , , , , , , , , , , , , , ,

  1. #1 by tc2005 on Listopad 7, 2015 - 8:43 am

    Nie chcę się czepiać ale poprawnie powinno być: w Bieżanowie a nie na. To tak na przyszłość. Co do obsługi to fajnie, że tyle linii jest w weekendy obsługiwana taborem niskopodłogowym ale martwi to, że wozy przypisane do zajezdni w Nowej Hucie i najlepiej nadające się na „16”, „21” są wysyłane na drugi koniec miasta do obsługi takiej „6”, „11” czy „23”. One powinny być oddane wschodniej części miasta i piszę to ja mieszkaniec południowych rejonów mający już takie linie niskopodłogowe jak: 3, 13, 6, 50 a teraz także: 9, 23 i 24.

    • #2 by kaszmir on Listopad 7, 2015 - 1:47 pm

      Poprawione. Co do EU8N/N8S-NF w pełni się zgadzam – kursowały już kiedyś na „16”, więc mogą i powinny. A „21” byłoby wręcz idealną linią – tak co do zapełnień (wiedeńce E1 czasem nie wyrabiają), jak i trasy: Piastów, os. Zgody i Pleszów zyskałyby niskowejściowce.

      No, tylko wozy te mają zakaz taborowy na trasie do Pleszowa. Pytanie jednak, jak poważny jest to zakaz.

Odpowiedz na tc2005 Anuluj pisanie odpowiedzi

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: