I stało się. Zgodnie z zapowiedziami, dziś na tory wyjechała linia „12”. Łącznie obsługiwało ją pięć pociągów: dwa wagony GT8S (brygady 01, 05) oraz trzy składy 105Na (brygady 02, 03, 04). Przypomnijmy jednak – nie jest to żadna nowa jakość w komunikacji, bo „dwunastka” powstała ze skrócenia szczytowych wzmocnień „22” – jest to zatem cięcie, nie wzmacnianie transportu zbiorowego. Co ciekawe, tablice elektroniczne nie uwzględniały dziś jeszcze nowego tramwaju, czyżby nie zdążono go wgrać?
Skład 105Na #454+455, brygada 12-02.
Skład 105Na #437+438, brygada 12-03.
Skład 105Na #402+403, brygada 12-04.
Dziś „dwunastka” nie była uwzględniana na tablicach. Przykładowo, z powyższego przystanku wykonała kurs o 16:06 (odjechał punktualnie).
Kaszmir
#1 by Tomek on 7 stycznia, 2015 - 9:53 pm
Dziś tablice wyświetlały sobotni rozkład jazdy, to nie wina wgrania lecz może psikus ZiKIT, dla którego pewnie byłoby na rękę przez te trzy dni komunikacja funkcjonowała sobotnim rozkładem jazdy 😉 Przykładowo nie wyświetlała się również linia 5, stąd komunikaty na tablicach o błędach.
#2 by kaszmir on 7 stycznia, 2015 - 10:31 pm
Ok, dzięki za wyjaśnienie 🙂
#3 by tramwajarz on 9 stycznia, 2015 - 6:01 pm
Sprzeciw!
Numer linii 12 jest zastrzeżony na trasę Bronowice M – Krowodza G.;)
podpisano:
„Klub 12” z honorowym prezesem Teodozją Maliszewską
#4 by tramwajarz on 9 stycznia, 2015 - 6:16 pm
Już wiadomo na co poszły pieniądze z likwidacji linii autobusowych i tramwajowych, skracanie tras, kasacja kursów i zmniejszenie częstotliwości komunikacji krakowskiej w Roku Pańskim 2015.
Oto kolejny prywatny pojazd komunikacji publicznej Jacka Majchrowskiego i skuteczne rozwiązanie na pozbycie się smogu z Krakowa:
nowy hybrydowy pojazd MPK LEXUS GS 300h
Majchrowski nie może jeździć 8-letnim samochodem ale krakowianie moga jeździć 60-letnimi tramwajami.
Kolejne rozkłady sobotnie w dni pracy idą na spłatę samochodu Jacka…
#5 by tramwajarz on 9 stycznia, 2015 - 6:27 pm
W poniedziałek 22 grudnia 2014r zawarto czteroletnią umowę koalicyjną między Platformą Obywatelską i Jackiem Majchrowskim (SLD – PSL)
Umowę podpisali prezydent Krakowa Jacek Majchrowski oraz szef krakowskiej PO Grzegorz Lipiec przy asygnacie przewodniczącego i wiceprzewodniczącego rady miasta oraz szefów klubów PO i Przyjazny Kraków.
Czyli wybory demokratyczne to jedna wielka ustawka – patrz kandydatka PO Marta Patena i jej brak programu wyborczego. PO=SLD
Dzięki wyborcom PO za rozkłady sobotnie w dni powszednie: pracy i szkolne oraz zawieszanie linii we wszelkie możliwe święta i dzień przed/po.
#6 by tramwajarz on 10 stycznia, 2015 - 4:36 pm
Mamy 2 spółki miejskie MPK i ZIKIT pod kierownictwem Majchrowskiego i Platformy Obywatelskiej.
2 spólki tego samego właściciela nie współpracują ze sobą…
Linie 4 i 22 mogłyby kończyć wybranymi kursami na „pętli” Zajezdnia Nowa Huta.
Na trasie (os Na Stoku)-Wzgórza Krzesławickie -Zajednia NH – Walcownia mógłby jeżdzić 8-12metrowy autobus „zastępczy” za pozostałe kursy 4 i 22. I dodatkowo byłyby środki na 122/422 do Mistrzejowic, linie do Bodzowa, wzmocnienie 193;)
I to byłoby działanie ekonomicznie uzasadnione. A tu się tworzy POtworek linia 12.