Pomysły kraboka: jednokierunkowe „424” i „429” [Odpowiedź ZTP]

Przyszła odpowiedź od ZTP w sprawie zaproponowanego uczynienia linii „424”, „429” i ew. „482” jednokierunkowymi. Dla przypomnienia: chodziło o to, autobusy w jedną stronę kursowałyby jako „4xx”, jednak w drugą, gdzie mają już wspólną końcówkę z bazowymi „1xx”, przyjęły oznaczenie właśnie takie samo jak kursy bazowe – podobnie jak działa to na „105/405”, „169/469” czy „184/484”. Dzięki temu na wspólnej części trasy można byłoby oszczędzić czas na sprawdzaniu rozkładów, i zamiast osobno szukać „124” w kier. Os. Podwawelskiego oraz potem osobno „424” w kier. Os. Podwawelskiego, odczytać je oba naraz.

Oto co napisał ZTP w odpowiedzi na wspomnianą propozycję: (klik powiększa)

Sprawa zatem niestety zamknięta.

Jacek Mosakowski

, , , , , , , , , , ,

  1. #1 by pętla on 24 lipca, 2019 - 2:09 pm

    „124” w kier. Os. Podwawelskiego oraz potem osobno „424” w kier. Os. Podwawelskiego, odczytać je oba naraz.
    124+424 nadal może być na jednym rozkładzie;)

  2. #2 by pętla on 25 lipca, 2019 - 9:19 pm

    24 7 2019 szrototorowisko Brożka musi być reanimowane – pasażerowie p. Łagiewniki olani przez MPK / ZIKIT. Niech idą pieszo, wracają się, spóźniają.

    Zjazd niebezpieczny do zajedni Podgórze Rzemieślnicza jest na kontrapasie samochodowym a tyle Franek & Świerczyński zasłaniają się bezpieczeństwem & niedasizmem. I jest marnowanie podatków na pracownika „do zabezpieczania”. I może dlatego tramwaje do zajedni blokują pasażerom torowisko na Brożka?

    szrototorowisko Zakopiańska – pasażerowie p. Łagiewniki olani przez MPK / ZIKIT. Niech spóźniają się bo jest zagadka „Za tramwaj”.

    2019 Warszawa i oszczędności dzięki charytatywnym korporacjom:
    Przewoźnik Stawka za wozokilometr/pociągokilometr (netto)
    Mobilis – Solaris Urbino 18 (#A7xx) 9,21 zł

    • #3 by Zieleńczanin on 29 lipca, 2019 - 6:17 am

      Powiem tyle – p. Franek nie odpowiada za stan torowisk, zresztą na torowiska jest bardzo mały budżet.

Dodaj komentarz