Przyszła odpowiedź od ZTP w sprawie zaproponowanego uczynienia linii „424”, „429” i ew. „482” jednokierunkowymi. Dla przypomnienia: chodziło o to, autobusy w jedną stronę kursowałyby jako „4xx”, jednak w drugą, gdzie mają już wspólną końcówkę z bazowymi „1xx”, przyjęły oznaczenie właśnie takie samo jak kursy bazowe – podobnie jak działa to na „105/405”, „169/469” czy „184/484”. Dzięki temu na wspólnej części trasy można byłoby oszczędzić czas na sprawdzaniu rozkładów, i zamiast osobno szukać „124” w kier. Os. Podwawelskiego oraz potem osobno „424” w kier. Os. Podwawelskiego, odczytać je oba naraz.
Oto co napisał ZTP w odpowiedzi na wspomnianą propozycję: (klik powiększa)
Sprawa zatem niestety zamknięta.
Jacek Mosakowski
#1 by pętla on 24 lipca, 2019 - 2:09 pm
„124” w kier. Os. Podwawelskiego oraz potem osobno „424” w kier. Os. Podwawelskiego, odczytać je oba naraz.
124+424 nadal może być na jednym rozkładzie;)
#2 by pętla on 25 lipca, 2019 - 9:19 pm
24 7 2019 szrototorowisko Brożka musi być reanimowane – pasażerowie p. Łagiewniki olani przez MPK / ZIKIT. Niech idą pieszo, wracają się, spóźniają.
Zjazd niebezpieczny do zajedni Podgórze Rzemieślnicza jest na kontrapasie samochodowym a tyle Franek & Świerczyński zasłaniają się bezpieczeństwem & niedasizmem. I jest marnowanie podatków na pracownika „do zabezpieczania”. I może dlatego tramwaje do zajedni blokują pasażerom torowisko na Brożka?
szrototorowisko Zakopiańska – pasażerowie p. Łagiewniki olani przez MPK / ZIKIT. Niech spóźniają się bo jest zagadka „Za tramwaj”.
2019 Warszawa i oszczędności dzięki charytatywnym korporacjom:
Przewoźnik Stawka za wozokilometr/pociągokilometr (netto)
Mobilis – Solaris Urbino 18 (#A7xx) 9,21 zł
#3 by Zieleńczanin on 29 lipca, 2019 - 6:17 am
Powiem tyle – p. Franek nie odpowiada za stan torowisk, zresztą na torowiska jest bardzo mały budżet.